23. elokuuta 2014

Kauneusasiat alkuun!

Käytiin eilen sulhasen ja toisen kaason kanssa varaamassa hääkampaus ja -meikki, sekä kosmetologi. Kaikki palvelut löytyi Koskikeskuksesta. Alunperin suunnittelin tekeväni meikin itse, mutta ihana kaasoni halusi ostaa minulle häälahjaksi meikin The Body Shopista. Halusin myös kampauksen saman katon alta, joten kampaamoksi valikoitui Koskarin ainoa kampaaja, Hiustalo. Koemeikki minulle tulee, sillä olen meikistä todella tarkka. Koemeikki on viikon ennen häitä, jotta iho olisi kosmetologikäynneistä paremmassa kunnossa. Koekampausta sen sijaan ei tule, sillä haluan pelkästään kiharat hiukset ilman mitään hiushärpäkkeitä.Varattiin muuten samalla sulhaselle The Bodyshopista sulhasen ehostus.


Lisäksi varasin tosiaan Koskibeautyn kosmetologille ajan ihonpuhdistukseen. Olen päättänyt käydä kosmetologilla kaksi kertaa ennen häitä, jotta ihon kunto olisi mahdollisimman hyvä. Ihoni on sellainen, että se reagoi ihan kaikkeen, kuten syömiseen ja ilmaston vaihteluihin. Kosmetologi suositteli ensimmäistä käyntiä mahdollisimman pian, joten ihonpuhdistus on ensiviikon perjantaina.

Olen lisäksi aloittanut hampaiden valkaisun. Hampaani ovat kaikkea muuta kuin valkoiset! Myönnetään nyt, että teini-ikäisenä poltin jokusen vuoden tupakkaa, pari vuotta ihan säännöllisesti. Ilman tupakkaa olen ollut kolme vuotta, mutta kahvia menee kyllä etenkin syksyisin ja talvisin kuppitolkulla. En ole ikinä valkaissut hampaita, ja nyt on korkea aika. Hoidan valkaisun kotikonstein ja olenkin alkanut pestä hampaita Yotuelin valkaisevalla tahnalla, jonka lisäksi käytän kyseisen merkin valkaisukynää. Toivottavasti hampaiden väri kirkastuu ja vaalenee ennen häitä, vaikkei hampaista vitivalkoisia tarvisikaan tulla. Saatan kuitenkin vielä muutaman viikon ennen häitä aloittaa tehokkaamman valkaisun Yotuelin 7 housr kit -tuotteella, mutta katsoo miltä hampaat näyttää siinä kohtaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi <3